2024-2025 eğitim öğretim yılının ikinci ara tatilinde sona gelindi.

Okullarda ders zili 7 Nisan Pazartesi günü yeniden çalacak.

Yaklaşık 20 milyon öğrenci ile 1 milyon 200 bin öğretmen, ikinci yarı yıl için ders başı yapacak.

Öğrenciler hafta sonlarıyla birlikte 9 gün boyunca hem dinlendi hem eğlendi, ikinci döneme kısa bir mola verildi.

*NELER OLUYOR *
*NELER OLUYOR *
İçeriği Görüntüle

Tatil boyunca öğretmenler de çevrim içi seminerlere katıldı.

20 HAZİRAN'DA SONA ERECEK

Öğrenci ve öğretmenler ders zilinin çalmasıyla ikinci döneme kaldığı yerden devam edecek.

2024-2025 eğitim öğretim dönemi 20 Haziran Cuma günü sona erecek.

Eğitim öğretim döneminin sona ermesinin ardından sınav maratonu başlayacak.

15 Haziran'da Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki merkezi sınav; 21-22 Haziran'da da Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) yapılacak.